« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Sprawozdanie Komendanta Powiatowego PSP w Lęborku o stanie bezpieczeństwa powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej w 2024 roku.

5. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie Nadzoru Wodnego w Lęborku za 2024 rok.

6. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie Nadzoru Wodnego w Bytowie za 2024 rok.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Lęborskiego na lata 2025-2036 oraz podjęcie uchwały.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie emisji obligacji oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu oraz podjęcie uchwały.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadana Statutu Powiatowemu Urzędowi Pracy w Lęborku oraz podjęcie uchwały.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LX/411/2024 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 27 lutego 2024 roku w sprawie ustanowienia w lokalu mieszkalnym wraz z udziałem w gruncie, stanowiącym mienie Powiatu Lęborskiego mieszkania treningowego dla osób usamodzielnianych opuszczających pieczę zastępczą i ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w tym mieszkaniu oraz podjęcie uchwały.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały nr XII/82/2019 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 27 września 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Lęborski oraz podjęcie uchwały.

14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie porozumienia z Powiatem Kartuskim dotyczącego przekazania do realizacji zadań w zakresie lokalnego transportu zbiorowego oraz podjęcie uchwały.

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie apelu do Prezesa Rady Ministrów, Ministra Obrony Narodowej, Ministra Infrastruktury oraz Samorządu Województwa Pomorskiego o zaliczenie drogi wojewódzkiej nr 214 do kategorii dróg krajowych oraz podjęcie uchwały.

17. Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu Powiatu w okresie między sesjami.

18. Interpelacje i zapytania radnych.

19. Wnioski i oświadczenia radnych.

20. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej