Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Informacja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lęborku w sprawie kontroli przestrzegania prawa budowlanego w powiecie lęborskim w 2025 roku.
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu Lęborskiego na 2025 rok oraz podjęcie uchwały.
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Lęborskiego na lata 2025-2036 oraz podjęcie uchwały.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr X/64/2025 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 20 marca 2025 roku w sprawie ustalenia zadań i wysokości środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych do realizacji w 2025 roku oraz podjęcie uchwały.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LX/411/2024 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 27 lutego 2024 roku w sprawie ustanowienia w lokalu mieszkalnym wraz z udziałem w gruncie, stanowiącym mienie Powiatu Lęborskiego mieszkania treningowego dla osób usamodzielnianych opuszczających pieczę zastępczą i ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w tym mieszkaniu oraz podjęcie uchwały.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na 2026 rok oraz podjęcie uchwały.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu na 2026 rok oraz podjęcie uchwały.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu lęborskiego na 2026 rok oraz podjęcie uchwały.
12.
Informacja z realizacji uchwał Rady Powiatu Lęborskiego od 01.01.2025 do 30.06.2025 r.
13.
Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu Powiatu w okresie między sesjami.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wnioski i oświadczenia radnych.