« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Raport o stanie Powiatu Lęborskiego za 2024 rok:

b) debata nad raportem,

5. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2024 rok:

b) przedstawienie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2024 rok,

c) dyskusja,

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Lęborskiego za 2024 rok:

a) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Lęborskiego za 2024 rok wraz z opinią o wykonaniu budżetu Powiatu Lęborskiego za 2024 rok,

b) przedstawienie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Lęborskiego,

c) dyskusja,

7. Rozpatrzenie projektu uchwały uchylającej uchwałę nr XXXIII/235/05 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 1 lipca 2005 roku w sprawie sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości stanowiących mienie Powiatu Lęborskiego oraz podjęcie uchwały.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Powiatu Lęborskiego oraz podjęcie uchwały.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr X/64/2025 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 20 marca 2025 r. w sprawie ustalenia zadań i wysokości środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych do realizacji w 2025 roku oraz podjęcie uchwały.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały nr XVIII/134/2020 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Lęborski oraz podjęcie uchwały.

14. Informacja o wykonaniu planu finansowego rachunku "Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19" za 2024 rok.

15. Informacja o wykonaniu planu finansowego rachunku "Fundusz Pomocy" za 2024 rok.

16. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami za 2024 rok.

18. Interpelacje i zapytania radnych.

19. Wnioski i oświadczenia radnych.

20. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej